Happy Blue Box December – Test

Ik heb intussen 2 productjes van de Happy Blue Box – december getest.

Er zat een staaltje in van Macadamia Hair, namelijk een leave in cream voor je haar.

2016-01-14_102904

Ik heb het staaltje 2x kunnen gebruiken. Het is een hele vette cream.
Ik heb hem verdeeld over mijn haar en heel even gewacht. Ik moet altijd even mijn moed bijeenrapen voor ik mijn haren uitkam.
Het uitkammen ging zeker niet vlotter met het product als zonder het product, terwijl ik wel een aantal andere producten heb, die me hier wel bij helpen.  Het ruikt heerlijk, echt waar, ik zit de hele tijd aan mijn eigen haar te snuffelen.  Als ik de dag erna opsta dan is mijn haar superzacht, maar het is wel meer ‘fluffy’ dan normaal. Zeer veel meer fluffy.
Mijn verdict is, het is een zeer leuk product voor je haar, maar ik denk voor mij niet geschikt omdat ik zeer veel en heel dik haar heb dat een wil van  zichzelf heeft.

Wat heb ik nog geprobeerd, wel de Sally Hansen, Nail Color Pen.

2016-01-14_103904De kleur die ik had, was een dieprode kleur, niet echt rood rood, maar donkerrood. Heel mooi zo op het einde van het jaar. Ik kan ze niet vinden op de site van Sally Hansen.
Je klikt eerst enkele keren op de pen tot het borsteltje begint te kleuren. De nagellak aanbrengen is een fantasie. Het is zo gemakkelijk. Ik werd er spontaan blij van. Hij blijft goed zitten, behalve op je tippen. Je weet wel, je gebruikt de hele dag door je nagels, je typt, je doet je broek open, je jas dicht, je opent iets met een deksel. Wel dat zie je dus, want hij tchipt snel af. dus het is een hele leuk concept, maar er  is nog een beetje werk aan de kwalitatieve winkel.

2 gedachten over “Happy Blue Box December – Test

Geef een reactie

