Life is what happens to you while you’re busy making other plans.

Ik heb de laatste weken amper iets geschreven over ‘mijn leven’, maar dat wil zeker niet zeggen dat er niets aan het gebeuren was.

Het eerste deel van de badkamer is bijna af op enkele afwerkingen na, plinten plaatsen, nog enkele stukje schilderen, de deur afwerken, …. . Ik zal eens foto’s van een voor en na verzamelen.
We gaan dus nu de huidige piepkleine badkamer onder handen nemen en dat gaat de inloopdouche en het toilet worden. Dus we hopen die weekend de muren beginnen af te kappen.

Afgelopen vrijdag ging ik met het lief op uitnodiging van mijn baas op jaarlijks diner + overnachting. Vorig jaar was het Maastricht, dit jaar was het Pure C in Cadzand met bijhorend hotel.
Het eten is bijzonder, dingen die je nooit zou combineren, echt lekkere dingen. Ik ben echter niet de schuw om te zeggend at de griet van mijn hoofdgerecht droog was aan de uiteinden en niet volledig gegaard in het hart van het stukje vis.
De setting van het restaurant is fantastisch, de tijd vliegt er voorbij. De kamers van het hotel zijn oké, maar niet bijzonder.

De week daarvoor was een hele zware week, keep in mind, de dochter van het lief was er en was alweer sterk onder invloed van zaken die haar verteld waren aan de andere kant van het gezin. Bovendien is de mama haar werk weer eens kwijt gespeeld en richt ze al haar pijlen op ons.
Heb ik trouwens ooit verteld dat ze een extra vriendje had die leuke dingen deed met haar en haar dochter, deze haar een job gaf en ze “7 op 7” moest werken (vooral op waarschijnlijk), maar dat ze dat werk nu kwijt is en blijkbaar in relatietherapie is met het originele vriendje. Niet dat zij iets verkeerd heeft gedaan, het is om zijn issues te werken. Om maar iemand horens te laten dragen, arme man. Ik zal er wel eens een paswoord protected postje over schrijven over die hele situatie en alle aanverwanten.

Verteld ik over Hugo, mijn papegaai? Ik zal het eens opzoeken, maar anders schrijf ik daar later nog over.

Met de paaldans, ja dat is een moeilijke, ik kom supergoed overeen met 3 andere chicks, waarmee ik 2 weken geleden nog ging eten en drinken, maar ik heb nog steeds problemen met de lesgeefster. Nu één van die chica’s die heeft haar pols bezeerd, kan 3 weken niet komen. Ze heeft een all in abonnement, crazy duur, maar de lesgeefster wil dat niet verlengen, hoewel het accident zelfs tijdens de les is gebeurd.
De andere chica ging een les inhalen op een donderdag (wij doen dinsdag) en daarop zei de lesgeefster dat ze beter bij de donderdaggroep kan blijven omdat die gemakkelijker is dan de dinsdag groep. Nu ik sta ongeveer even ver als die chica, dus waarom zegt ze dat niet tegen mij?
In mei is er een paaldansvoorstelling en daarvoor is de juiste groep dus belangrijk om jezelf niet teveel belachelijk te maken, maar ik zit in een groep met meisjes die het al 4 jaar doen. Hoe denk je dat ik eruit kom? Uhuu inderdaad … belachelijk.

De papa van het lief blijkt plots heel erg ziek te zijn, maar ze blijven positief, terwijl ik dat absoluut niet ben, maar heel erg mijn best doe om mee te doen alsof alles zeer goed gaat komen. Lees uitgezaaid, zeldzaam en stage 4. Fingers crossed dat ik enkel een pessimist ben en geen realist.

Op het werk heb ik mijn jaarlijks gesprek gehad, waar ik na veel in-en uitademen en moed bijeenrapen heb gevraagd wat het gedrag was van tijdens de zomer waarom mijn baas amper een woord sprak gedurende een maand of 3. Ik heb 2x een hotelkamer zonder airco geboekt … .

Ik denk, hoewel ik waarschijnlijk nog enkele dingen vergeet, dit de highlights zijn. En hoe is het nog met jullie? Voor zover ik het niet lees. 🙂

7 gedachten over “Life is what happens to you while you’re busy making other plans.

  1. Luc

    Het leven kabbelt verder zeggen ze , soms haat ik dat woord kabbelen. In je privéleven , nooit ups and downs Dat weet ge.
    Bij het etentje met de directie en bedienden ,was het heel stil toen ik vertelde dat mijn verhaal bijna af is daar. MAAR … Mijn baas moet me afdanken … Voor drie jaar ! 😦 wist ik niet. 😦
    En ik ben in ruzie met mijn Bieb ! Hoe ik het ga reorganiseren.
    Voor de rest , het leven kabbelt door … Daar was ik mee begonnen ! 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

