Cowboys don’t take baths, they just dust off

Wel hierbij dus enkele voor en bijna na foto’s.
Zoals ik al vertelde, lampjes moeten nog omhoog, doosjes moeten nog leeggemaakt worden, …
Misschien is het een goed plan om nu eens ene foto te trekken van mijn deel van de kasten, nu ze nog netjes zijn 🙂

Dit is voor, het was een logeerkamer met schoorsteen en al

 

Dit was tijdens:

We hebben alle leidingen getrokken, muren bezet, … alles eigenlijk.

En dit is het bijna klaar resultaat van de eerste helft van de badkamer

 

Ik weet niet of jullie het leuk, interessant, whatever vinden om mijn verbouwingen zo mee te volgen. Maar als jullie het leuk vinden, dan hou ik jullie zeker op de hoogte.

11 gedachten over “Cowboys don’t take baths, they just dust off

Geef een reactie

