LWBG

Ik ben even afwezig geweest. Ik ben nog een beetje afwezig maar doe wel mijn best om terug te komen.

Ik ben 2x gaan ontbijten bij Little Brewers Winter Garden. Ik zou zeggen allen daarheen, maar ze sluiten volgende week en verkassen terug naar Park Spoor Noord.

Prachtig concept zeker als je kinderen hebt. Die zitten daar in kids-heaven.

Het ontbijt is tussen 10.00 en 13.00 uur en 19.90 all you can eat.

Daar wringt het schoentje bij mij, want ik heb bijvoorbeeld gisteren, een beetje zalm gegeten, met tomaat mozzarella en ben dan nog een 2de keer gegaan voor een beetje ei en spek.
Ik heb geen brood gegeten en niets van de andere heerlijkheden die stonden te roepen.

Hoe het komt, we waren met een man of 11 inclusief kids en ik bend an bezig met die kids en ik ben bezig met het feit dat als ik eet wat ik wil, de mensen hun wenkbrauw gaan fronsen.
Ik ben thuisgekomen en heb 2 boterhammen met choco gegeten.

Hoe belachelijk is dat !!!

 

Een gedachte over “LWBG

Geef een reactie

