Happy Blue Box: Februari

Ik peins dat ik een maand heb overgeslagen, daar ik nog foto’s in mijn dropbox zie, mijn excuses.

2016-02-28 16.20.41.jpg

Er steekt alweer een heel leuk sjaaltje bij om de producten te vergezellen.

  1. Evolve Organic Beauty Wash

“Een verfrissende wasgel om je lichaam te verzachten en te hydrateren. Dankzij natuurlijke extracten van kokosnoot en suikerriet wordt je huid op zachte wijze gereinigd. Organische Aloë Vera voedt de huid en kalmeert irritaties. De geur is afkomstig van een unieke combinatie van limoen, citroen, basilicum en jeneverbes. Alle producten van Evolve Organic zijn natuurlijk, organisch en bovendien ook volledig handgemaakt.”

Ik heb hem opzij gelegd, ik zal eens enkele foto’s van mijn schuiven nemen. Ik heb nogal wat spulletjes.

2.   Evolve Organic Beauty Lotion 

“Deze vochtinbrengende lotion is geschikt voor handen en lichaam. Organische sheaboter voedt en verzacht je huid terwijl Aloë Vera kalmerend werkt. De subtiele geur is, net zoals bij de Wash, afkomstig van limoen, citroen, basilicum en jeneverbes. Een mooie organische lotion die je huid perfect en verzorgd achterlaat.”

Ook deze heb ik voorlopig opzij gelegd.

3.  Avril Nagellak 

“De veganistische nagellak van Avril is samengesteld zonder parabenen, ftalaten en andere producten die schadelijk zijn voor je nagels en huid. De nagellak brengt gemakkelijk aan en blijft lang zitten. Laat jezelf verleiden door deze levendige rode kleur en pronk met elegante nagels die meteen alle aandacht naar zich toe zullen trekken.”
Ik beloof dat ik hem zal proberen als mijn nagels terug ietsje langer zijn.  Ik heb weer een bijtperiode.
4. Billy X Club Parfum

“Billy X Club brengt geur in je leven en biedt stuk voor stuk heerlijke eau de parfums die je zintuigen zullen prikkelen. Billy X Club is een stoere combinatie van zalige geuren, een vleugje street cred, enkele kleurrijke, grafische prints en is bovendien ook helemaal Belgisch! Omdat dit parfum natuurlijk een persoonlijke keuze is, geven we je graag dit pakketje met 3 van hun 6 parfums. Zo kan je zelf nagaan welke geur het beste bij je past.”
Ik heb deze een beetje onrespectvol in mijn doosje met parfumstaaltjes gegooid, meestal belanden die dan bij mijn nichtje. Maar misschien dat de nieuwsgierigheid het op een dag haalt en ik er meer over weet te vertellen.
5. PuroBIO Lip- en oogpotlood

“Dit potlood van het Italiaanse PuroBIO is 100% natuurlijk. Je kan het gebruiken om je lippen te accentueren of zelfs om je lippen helemaal mee in te kleuren, zoals een lipstick. Bovendien is dit potlood ook geschikt voor het uitlijnen en benadrukken van je ogen. De aanwezigheid van plantaardige olie in combinatie met pure, minerale pigmenten zorgt voor perfect beschermde en gehydrateerde lippen en oogcontouren. Je ontvangt één van de 3 kleuren: “Brick”, “Red” of “Pink”.
Noem me zot, maar ik kan niet vinden op het potlood welke kleur ik heb ontvangen, maar ik doe ene grote gok op pink.
Deze heb ik deze ochtend geprobeerd, ik probeerde mijn lippen in te kleuren, maar had eigenlijk geen zin om er heel gedetailleerd aan te werken (fijn potlood enzo hé), dus ik heb er nog een nude kleur bijgezet van Primark (een potlood ook), omdat waarvan ik vermoed dat het pink is, heel erg nude is.
Ik heb intussen 2 koffietjes op en alles zit nog netjes op zijn plaats. Mijn lippen voelen we een beetje droog aan. De kleur is best leuk.
Extraatjes:
Een kortingsbon van 10% van No Beauty limits en een leuk borsteltje om je oogschaduw te blenden van Colormates.
Hoewel de box wel leuk is, is het jammer dat enkel het oogpotlood full size is.
Ik heb niet het gevoel dat mijn box zijn 17,95 euro waard was in februari.
3 gedachten over “Happy Blue Box: Februari

Geef een reactie

