Either they’re still naive, or stupid

Gisteren onderweg naar huis reed ik ongeveer 20 km met een camionette aan mijn zijde die van links naar rechts ging alsof het een lieve lust was zonder te pinken.

Ik bedacht me, zoals ik wel meer doe, dat ik zou zien of er een bedrijf op vermeld zou kunnen staan, duw mijn gas in en zoef er voorbij. effectief een bedrijf, ik neem gas terug, laat hem nog eens voorbijkomen en noteer in gedachten de nummerplaat.

Ja ik ben het type vrouw dat geregeld mailt en belt naar bedrijven om aan de kaak te stellen dat hun chauffeurs idioten zijn. That’s me. Het werkt ook, want die camionette van Heymans haalt geen halsbrekende toeren meer uit tijdens mijn ochtendrit. Het heeft me maar 2 mails gekost.

Thuisgekomen zoek ik het bedrijf op en ik bel ernaar. Het gaat als volgt:

Zij: Goedemiddag met Angelique
Ik: Goedemiddag Angelique, je spreekt met …, spreek ik met het bedrijf …
Zij: Ja dat klopt inderdaad
Ik: Je hebt een VW Caddy rijden, een witte ….
Zij: We hebben er enkele rijden
Ik: Wel diegene die ik zag heeft een probleem, die moet naar de garage, ik heb er 20 km achter gereden en de pinkers werken niet
Zij: Oei
Ik: Ik heb een nummerplaat voor je 1ERU450
Zij: Wacht even, ik neem iets om te schrijven, dan kan die morgenvroeg ineens binnenrijden in de garage. Kun je het nog eens herhalen
Ik: (in gedachten WTF!!!!) …. herhaal …
Zij: Super bedankt, ik zorg dat hij zeker hersteld gaat worden.

Ik dacht; Oké dit is een blogmoment …

5 gedachten over “Either they’re still naive, or stupid

  1. Luc

    Hahahahahahahahahahaahhahahahahahahahaha ! Ik lig plat ! Nobody’s perfect ! Hahahahahahahahahahahahahahaha ! Ik had je gezicht willen zien als ze dat zei !

    Like

  2. Corvus

    Het kan domheid zijn, maar er zijn ook mensen die ironie/sarcasme niet altijd herkennen om andere redenen, bijvoorbeeld mensen met een autismespectrumstoornis. Dat gezegd zijnde: het is verschrikkelijk ergerlijk als mensen hun richtingaanwijzers niet, te laat of slecht gebruiken.

    Like

Geef een reactie

