“Be your own dentist!”

Wel betreft de tandarts, om u toch op de hoogte te houden.
Het is niet opgelost.

Hij beweert dat ik verdoofd ben geweest met zulk hoogtechnisch staaltje vernuft dat ik het nooit heb gemerkt.

Ik zeg hem dat ik absoluut op eigen vraag niet ben verdoofd en alles heel goed en duidelijk heb gevoeld van wat er is gebeurd.

Dus indien ik heb gevoeld dat zijn mijn vulling er verder uithaalde, dat ze dat gaatje opnieuw heeft gevuld, dat ik de hete flitsen van het drogingsproces heb meegemaakt en het creëren van de vorm van mijn tand en hij blijft volhouden dat ik door zijn hoogtechnisch vernuft wel ben verdoofd, dan hebben we een issue.

Zeker wanneer hij verteld dat het RIZIV dit hoogtechnisch staaltje vernuft niet terugbetaald. Dus waar ik in ergo iets heb betaald wat ik zelfs niet heb mogen ervaren (of dus eigenlijk heel bewust heb ervaren).

Dat wil zeggen dat ik na 19 jaar opnieuw ga zoeken naar een nieuwe tandarts. Liefst in het Waasland dan maar. Enige suggesties?

2 gedachten over ““Be your own dentist!”

Geef een reactie

