No one ever drowned in sweat.

Ik weet dat het tegenstrijdig is met mijn vorig bericht maar sta me toe te vertellen dat ik verzot ben op mijn bedrijf. Het bedrijf zelf is zo innovatief en staat nog maar aan de rand van een hele grote toekomst. Ik weet zeker dat ze ondanks dat absoluut niet nodig is en dus een beetje tegen wil en dank, ze gekend zullen worden in de markt, maar …

zonder mij.

Ik heb mijn ontslag aangeboden op maandag en dinsdag is het getekend.

Waarom? Ik verdien een goede boterham, heb veel vrijheid, een relatief goede baas, fantastische voordelen en zeer leuke extra extra’s.
Maar ook te weinig uren waarin ik stress heb, te weinig verantwoordelijkheden (ik weet het wel lonen en aanwervingen zijn verantwoordelijkheden, maar het is te makkelijk) en te veel tijd om online te shoppen. (zoals mijn collega’s hier op de vestiging).

Wat ga ik doen?

Heel veel stress hebben en maagontstekingen, faalangst en hopen dat ik genoeg verdien om de lening af te betalen samen met de rest van de rekeningen, maar ook écht werken.
Ik word zelfstandig. Ik ga in eerste instantie in een zaak stappen met het oog om die zaak over te nemen. De eigenaar woont momenteel reeds in het buitenland.
Wat voor winkel? Een fotowinkel.
Inderdaad een uitstervend ras.

Dus ..

Vanaf augustus – september, als je op zoek ben naar een fototoestel of aanverwanten, fotograaf, een studio met of zonder fotograaf, albums, afdrukken of iets anders zot, maar wat wel affiniteit heeft met foto (alle mediamarktproducten bv), dan zal ik jullie proberen te helpen!
Dan stuur je mij gewoon een bericht.

Nu ga ik gewoon verder maagpijn hebben ….

9 gedachten over “No one ever drowned in sweat.

Geef een reactie

