Anyone can lecture from the butt, only very few can act.

Zaterdag in de Decathlon in Antwerpen besluit ik een broek te kopen voor de opwarming op de paaldans, want ik draag nog die versleten trainingsbroeken ooit in de Zeeman gekocht onder het motto ‘Sport, wasda?’

Ik haal zo een strakke broek uit het rek in het grijs weliswaar, maar wel deze uit de link met maat L/XL.
Ik haat passen en denk, oké dat doet het wel.

Thuisgekomen bekijk ik de broek en zeg ik tegen mijn lief ‘Die is toch wel heel groot, ik denk dat ik ze te groot gekocht heb’
Waarop hij zeer schattig antwoordt ‘I think you underestimate the power of your butt’.

Ik grom al eens en pas de broek…. ze past perfect. Ik heb een waanzinnige dikke schijterd. Maar sjans, mijn lief is er wel verzot op!

3 gedachten over “Anyone can lecture from the butt, only very few can act.

Geef een reactie

