Nothing is really work unless you would rather be doing something else.

Klant komt binnen.

Ik: Kan ik u helpen

Klant: Ja, dat kan u.

Ik: Vertel eens hoe ik je kan helpen.

Klant: Ik stond hier donderdag met uw collega over een kapotte lens te praten en ik hoorde u bezig over een toestel tegen iemand. die mevrouw ging op safari vertrekken en u adviseerde haar iets.

Ik: Ja, dat klopt, een P900 van Nikon

Klant: Oké, dat toestel wil ik hebben.

Ik: Geen probleem, heb je nog vragen over het toestel die ik kan beantwoorden?

Klant: Neen, ik heb alles gehoord.

5 gedachten over “Nothing is really work unless you would rather be doing something else.

Geef een reactie

