Murnifood – Antwerpen (vegi-vegan)

Ik zou kunnen zeggen dat ik niet objectief ben omdat ik één van de zaakvoerders een beetje ken, maar … we weten als het op eten aankomt ik altijd objectief ben.

Murnifood is een verhaal. Het ontstaan kan het het best lezen op hun site, want ze zijn daar heel open in, maar het vindt zijn oorsprong in een burn-out.

Ik wou er al een hele tijd naartoe, maar eerlijk is eerlijk, Antwerpen is niet meer bij deur en sinds de knip is Antwerpen zelfs niet meer leuk om te bereiken. Ik overdrijf natuurlijk, want ik ken mijn weg er als Antwerpse, maar het zijn de files die het de das omdraaien.

Mijn lieve vriendin die vegetarisch is was jarig geweest en we gaan geregeld eens een hapje eten. Meestal een ontbijtje, maar ik spreek zondags af met een andere vriendin om te gaan fitnessen (ze had me laten plakken btw, afgelopen zondag), waardoor een ontbijtje een brunchke werd.

Je kan er de hele dag door ontbijten, wat fantastisch is, want ik wel er de pancakes met lemonricotta wel eens proberen.

Ik had nu de mango chicken geprobeerd, ja ja ze denken ook aan de niet vegetariërs en niet veganisten. En ja ik had kunnen vegetarisch eten, maar ik doe het al minimum 3x per week en ik had zin in mango.

Het was heerlijk. De hummus die erbij zat moest niet van mij, maar het deed zeker geen afbreuk. Het was echt heerlijk.

Ik ben begonnen met een Love juice, die ook heel erg lekker was. Als je van gember houdt.
Mijn vriendin nam de murni eggs Benedict en ze zagen er heerlijk uit. Ze bevestigde ook dat het heerlijk was.
Het classic breakfast is veel te veel en het nordic breakfast zag er ook heerlijk uit.

Al hetgeen ik zag passeren zag er waanzinnig uit.

Je kan pas reserveren vanaf 4… of 6, want dat is niet duidelijk.
Als je niet buiten kan zitten, dan is er niet heel veel plek binnen, dus je moet geluk hebben.

Je kan er niet parkeren, maar er is veel parkeer gelegenheid op wandelafstand en je ziet ineens nog een stukje van het heerlijke Antwerpen.

De website is hier. Dit is niet helemaal in orde. Toch niet via chrome. Ik krijg een error, hoewel hij wel werkt. Ik heb me ingeschreven op de nieuwsbrief om elke maandag een mailtje te ontvangen, maar dat heb ik nog niet gekregen en ik ben nu 2 maandagen ingeschreven.

Details, want, écht waar, een veganist-vegetariër komt aan zijn trekken. Mijn vriendin had een overaanbod aan keuze.

Een gedachte over “Murnifood – Antwerpen (vegi-vegan)

Geef een reactie

