Ik ga in december naar Amsterdam.

We hebben de jaarlijkse gewoonte om naar het ‘lightfestival’ te gaan.
Dit keer in plaats van in januari, gaan we in december.

Het hotel waar ik ging boeken, daar heb ik een membership, maar ondanks het membership, was booking.com goedkoper.
Daar zaten de taxen reeds in de prijs en heb ik standaard ook 10% korting zoals de meeste mensen die boeken via booking.com.

Ik zocht contact met het hotel en zei dat ik rechtstreeks wou boeken, maar aan de booking.com prijs of lager.
Hun reactie was dat omdat ik extra korting krijg bij booking, ze die prijs niet kunnen geven.
Het verschil was echter minimaal (kamer + taxen= een 25 euro) en natuurlijk hadden ze dat wel kunnen aanpassen.

Nu stuurde booking met een mail gisteren, dat ik tijdelijk level 2 ben, en dus extra korting geniet op de kamer (tot 19%)en dat er een cashback is van 10% als ik boek.

Nu was het verschil ineens ongeveer 80 euro in het voordeel van booking.com en ik heb dus geboekt.

Ik heb nu op mijn account staan dat ik binnen 60 dagen een kleine 34 euro terug gestort krijg op mijn rekening.

Als je nu onderstaande link gebruikt, dan krijg jij ook 10% terug bij je boeking. Na ongeveer 30-60 dagen.

https://www.booking.com/s/21_6/8fbcd466