Bookchoice Oktober

De 8 boeken die Bookchoice met deze maand stuurde.
Ik heb 1,99 euro betaald per maand, gedurende een jaar.
Ik ontvang een berichtje per mail dat ze klaarstaan. Ik kan ze vervolgens downloaden als .epuc of audiobook.

Dit zijn de boeken van oktober:

Lucinda Riley – De nachtroos: Een betoverende en meeslepende roman van de bestsellerauteur van ‘De zeven zussen’.

Colson Whitehead – De jongens van Nickel: Een aangrijpende roman over een tuchtschool gedurende het tijdperk van de Jim Crow-rassenwetten.

Samuel Bjørk – De jongen in de sneeuw: Het beroemde rechercheteam Holger Munch en Mia Krüger keert terug in deze spannende thriller.
Nota: Dit boek heb ik thuis reeds liggen en gelezen.

Tatjana Almuli – Knap voor een dik meisje: Een dapper en kwetsbaar autobiografisch verhaal over het gewicht van gewicht.

Megan Goldin – De escaperoom: Welkom in de escaperoom. Er is maar één doel: kom er levend uit.

Juliet Grames – De acht of negen levens van Stella Fortuna: Een meeslepend en ontroerend familieverhaal over twee Italiaanse zussen.

Robert Pollack – De taak: Een spectaculaire thriller over macht, geheimen en chantage.

Rosie Walsh – 7 perfecte dagen: Zeven perfecte dagen… en toen verdween hij. Maar waarom?

Ik heb intussen nog steeds geen e-reader. 😦
Ik slaag er maar niet in om te beslissen welke ik zou kopen. En hoop stieken dat de Kerstman hem komt brengen.

2 gedachten over “Bookchoice Oktober

Plaats een reactie