Leuke sites …

Ik wil jullie enkel van mijn favoriete sites tonen. Dit zijn enkel de sites, met hebbedingetjes.

VanMariel. Het is een superleuke site om kaartjes en banners te kopen.
Ideetjes kan je op hun Pinterest bord weervinden. https://nl.pinterest.com/vanmariel/

Wat ik ontzettend jammer vind, is dat ze 9 euro transport vragen naar België. Ik vind het teveel. Bittersweet is natuurlijk dat ik net aan de grens met Nederland woon.

Ze geven van leuke kortingen dus inschrijven op de nieuwsbrief is de boodschap.

LolaLifeLines. Ook een erg leuke site om hebbedingetjes te kopen. Ik kocht er al enkele tinnen collectors items.
Misschien niet de goedkoopste, maar hun outlet heeft ook toffe dingen.

Clodette. Erg leuke site als er vrienden op bezoek komen om een hapje te eten en als een beetje een persoonlijke toets te geven.

Studio Blanche . Moest ik leuk nieuws te vertellen hebbne over een zwangerschap, hier zou ik mijn spulletjes zoeken. Ze hebben erg leuke dingen. Ook dat blauwe tutu rokje overweeg ik te kopen voor het lentefeest / communie van de dochter van het lief.

NotontheHighstreet. Daar vertelde ik reeds over. Pokkeduur voor de verzending, maar je hebt wel een specialleke in huis om als cadeau te geven.

Dit is het voorlopig. Maar ik heb er nog veeeellll meer in de aanbieidng.

5 gedachten over “Leuke sites …

Plaats een reactie